Överenergisk

"Jag kan riktigt se hur du klättrar på väggarna!"

Citat från min kära mor och nog känner hon mig väl alltid. Jag har full förståelse för att man vill ta det lugnt ibland efter en hård skol/jobbvecka. Men när man har varit ledig i flera dagar - vad finns det då att ta det lugnt ifrån? Kanske är jag överenergisk, vad vet jag! Nog tycks jag i alla fall ha svårigheter med att ta det lugnt i flera dagar i sträck då frustrationen över att inte göra något vettigt blir stor. Saknar Vugi, hade varit skönt att få göra av med lite överskottsenergi där.

Nähä, nu ska jag sluta att klaga - får se vad det kan hända för spännande i Nättraby en söndag som denna! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hände det något spännande?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback