Magisk

På tok försent att skriva ett blogginlägg men känner att jag ännu inte kan slappna av och låta ögonlocken falla ihop.

Varit en magisk afton. Först lite tacos hemma hos oss med tjejerna och sedan väntades Winnerbäckkonsert. Konserten började visserligen lite ljummet men sedan tog det fart och det på allvar. Visserligen kan en inomhuskonsert inte på långa vägar jämföras med en sommarkonsert utomhus, men just i den stunden när Lasse (och hela publiken) sjöng "Solen i ögonen" kändes det som om det inte spelade någon roll var vi befann oss. Tänk att tonerna från en skäggig och långhårig man med en guitarr kan skapa ett sådant lyckorus för flera hundra människor i en varm och svettig sporthall. Lasse är speciell, så är det bara. På gott och ont kanske många tycker. Men det går inte att komma ifrån att han skriver otroligt vackra texter som de allra flesta kan känna igen sig i. Att han dessutom är lite tystlåten, blyg och egen gör faktiskt bara det hela bättre. Han är Winnerbäck - the one and only!

Ja, det var nog allt jag hade att berätta för ikväll. Tycker synd om min kära Kombo som inte fick uppleva en lika trevlig kväll som vi andra. Får helt enkelt bli en sommarkonsert också så vi kan ta igen det då. I övrigt tackar jag för en mycket trevlig kväll! Nu ska jag somna med ett leende på läpparna..

Godnatt!

Bild från Smp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback