Full fart (mot julafton)

Tentan är över, åtminstone för den här gången. Varför ställa frågor om nyckelteman (Horngren sidan 15)? Är det bokkunskaper vi behöver i framtiden (vad som står på sidan 15) eller skall vi faktiskt lära oss något om kalkylering? Hur som helst känner jag mig väldigt lättad för tillfället att tentan är över, men ställer samtidigt in mig på en omtenta i januari.

I övrigt har dagen bestått av lunch med Johanna och Martin i stan (blev kinabuffé istället för sushi), julklappshandlande (ganska nöjd med mina inköp) samt julpyntande av lägenheten. Har varit full rulle hela dagen idag och ändå känns det som om jag inte riktigt har hunit så mycket som jag önskat. Som tur är börjar inte nya kursen "Finansiering" förrän klockan 13 imorgon så skall nog hinna med det resterande imorgonförmiddag.

1:a december idag. Nedräkningen har börjat på allvar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback