Campusjul

Klockan är mycket och jag borde verkligen sova nu men vill ändå spendera mina sista vakna minuter med att skriva ett litet blogginlägg om dagen. Årets och kursens sista föreläsning har avklarats, en föreläsning om optionsprissättning (tror jag det var). Från och med nu är det slut på alla "vanliga" ekonomiföreläsningar. Nu skall bara (visserligen inte så bara) arbetet, redovisningen, finansieringstentan samt magisterarbetet avklaras och sedan är jag färdigpluggad och redo för arbetslivet. Eller ja, det sista var kanske är att ta i för jag känner mig långt ifrån redo men färdigpluggad är jag åtminstone då.

I afton har vi även avklarat den traditionella julmyskvällen med Campusgänget (som numera till största del består av icke-campusbor). Faktum är att detta var vår sista julmyskväll tillsammans här i Växjö. Lite sorgligt är det allt. Får därför redan nu utfärda en inbjudan om julmys hemma hos mig nästa år (vart jag än kan tänkas bo då)! Blev i alla fall en helmysig kväll med julklappsutdelning, julgodis, julmusik, glögg och självklart "Plötsligt igen" (premiär av uppföljaren till Plötsligt i Vinslöv). Tack för en helmysig kväll (och tack för julklappen Lina)!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback