Nedräkning

Onsdag, torsdag, fredag och sedan är det semester! Längtan är stor nu. Har inte haft en enda morgon i sommar då det har varit jobbigt att stiga upp ur sängen och ta sig till jobbet men i morse tog det emot. Förmodligen har kroppen börjat ställa in sig på att ledigheten närmar sig och gör sig därför beredd på att slappna av. Sista kvällen med Johanna i lägenheten ikväll. Imorgon påbörjas hennes semester. Nog är jag en aning avundsjuk, speciellt med tanke på att en Köpenhamnsresa väntar henne.

Blev en promenix med Sarah runt sjön i afton. Samma sak som alltid; man tror att man ska ha en massa tid över på sommaren, att man ska hinna med så väldans mycket. Vi skulle promenixa mycket denna sommar men det här var faktiskt vår första och sista promnix för sommaren. Att jag aldrig lär mig att dämpa min tidsoptimism. Samma sak gäller under den stundande ledigheten; jag ska hinna till Stockhom med Mamma och lillebror Simon, några dagar i Halmstad, en utlandsresa med Johanna, vara på Aspan så mycket som möjligt samt hinna träffa alla i Blekinge som jag har träffat på tok för lite på sistone (Knäppot, kompisar, familjen, farmor och farfar... ja ni fattar). Hur ska detta gå ihop?

 
Aspan 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback