Ja må hon leva..

Lunchrast på jobbet. Varit här sedan 6.45 i morse. Så går det när man går upp extra tidigt för att sjunga för kombon som fyller 22 år idag. Vet i sjutton om hon uppskattade mitt kraxande till skönsång men det är väl tanken som räknas antar jag. Ikväll efter jobbet blir det mer firande av Johanna på Sushirestaurangen tillsammans med tjejerna. Ska bli gottigt.

Ett stort GRATTIS till dig Jooeee och hoppas du får en kanonfödelsedag (även om det kanske är svårt framför skrivbordet på jobbet)! Vad skulle jag egentligen göra utan dig? Förmodligen missat en hel massa skratt och varit sprängfylld av saker som jag hade behövt ventilera. Tillägnar en särskild låt till dig. Hoppas den uppskattas. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback