Vårkänslor även framför en dataskärm.

Ute skiner solen på en klarblå himmel. Det är alldeles vindstilla ute på balkongen och man skulle lätt kunna sitta där i endast bikini (om det inte vore för grannarnas insyn). Själv sitter jag ensam och instängd i en etta och stirrar frenetiskt in i en dataskärm i hopp om att få ut något från alla dessa vetenskapliga artiklar. Dock är balkongdörren öppen så förutom datorns surrande hör jag även hur fåglarna kvittrar. Det ger i alla fall en liten utomhuskänsla - man får vara nöjd med det lilla!

Skall återvända till Växjö igen under morgondagen. Då kommer dock kombon vara på språng. På fredag bär det av mot Älmhult för Ikanojobb heeeela helgen! Därav kommer jag och kombon att ses först på söndagkväll insåg vi vid vårt senaste telefonsamtal. Enormt lång tid!

Nähä, kanske dags att återuppta mitt vetenskapliga-artiklar-läsande. Alla ni som kan och har möjlighet - sätt er för guds skull en stund i solen idag och bara njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback