Slösa tid..

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Emelies (Kossans) födelsedag - HURRA HURRA HURRA! Ett stort grattis på födelsedagen Emelie  som idag har nått den högaktningsvärda åldern på 22 år. Se det så här - hur gammal du än blir kommer jag alltid att vara äldre än dig. Om det kan vara till en tröst. Fick en present idag av självaste födelsedagsbarnet (Jo jag vet att det borde vara tvärtom), en plattborse (eller nåt) - mycket fin liten sak och jag tackar och bockar allra ödmjukast för tanken.

Sitter just nu i skolan och slösar tid. PM2 är så gott som klart. Väntar på att Johanna skall läsa klart arbetet så min granskning kan börja. Ikväll väntas det bio - ska gå på ännu en företagskväll och denna gång med Deloitte. Ska bli trevligt! 

I övrigt har jag idag fixat uppsägningen på Ikano Bank. Känns lite vemodigt. Trivts mycket bra med alla roliga människor där och de kommer att vara saknade. Dock har jag några dagar kvar att jobba där innan uppsägningen verkställs på riktigt så ska nog hinna ta farväl ordentligt. Undrar egentligen vad jag ska göra med all ledig tid i höst......?!


Kommentarer
Postat av: Kossan

Tack! För övrigt; bör man ha åldersnoja vid 22? Ett år till och jag är närmare 25 än 20. Vi börjar bli gamla, riktigt slitna, det är bara att inse C.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback