Rapport från Arbetsmyran

Andra dagen på Ikano. Märk väl att jag inte är olydig och surfar på arbetstid, då mitt pass inte börjar förrän klockan elva. Underbart väder ute idag igen, känns lagom kul att sitta inspärrad på en bank till klockan halv åtta ikväll. Antar att regnet kommer falla lagom till torsdag, fredag då min ledighet äntligen börjar. Nej, inga pessimistiska tankar idag - gud vad kul vi tjejer skall ha här idag! Förresten gör det härliga vädret ofta att kunderna mjuknar upp och de sura minerna suddas ut.

Nähä, kanske skall börja med att starta alla arbetsprogram och öva på min ständiga fras "Välkommen till Ikano det är Camilla!". Ha en härlig dag i solen alla ni som har tid att njuta - skänk gärna arbetsmyran Camilla en tanke då och då...

Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback