Liten har blivit stor på riktigt...

Vårkänslorna spirar som aldrig förr. Helt underbart att sitta ute på balkongen i solen, iklädd linne och skjorts samt ett par solglasögon - me like! Lite läsning av vetenskapliga artiklar samtidigt som glassen i handen sakta men säkert smälter bort. Anlände till Växjö igen runt två-tiden, hemkommen efter ett par dagar hos knäppot i Karlskrona. Blev inte en heldag med plugg igår. Mamma ringde och lockade med mig på shoppingtur i stan istället. Hur kommer det sig att en sol på klarblå himmel alltid ger en falsk känsla av att  det är okej att ta lite ledigt? Som att det vädret skulle kunna rättfärdiga bristen på plugg? 

I övrigt vill jag bara uppmärksamma om att min numera bilkörande lillebror helt enkelt är bäst - ett stort grattis till dig för att du nu äntligen har ett rosa kort att visa upp vid ingången till puben! Kör försiktigt (jaja, förlåt att jag är en sådan extremt töntig syrra)! Liten har verkligen blivit vuxen på riktigt..

Tack och hej från den "dumma tanten"! ;)




Kommentarer
Postat av: Optimus Prime senior

Hehu *söta tanten!

2009-04-02 @ 18:07:20
Postat av: josse

Grattis till körkortet om du läser detta Mattias =) =) Ta det lugnt ;) kram Josse.

2009-04-02 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback