Grillning på G!

En dag med opponering. Ganska intressant att läsa igenom vad andra har sysslat med de sista veckorna. Vissa saker blir man tipsad om inför den kommande studietiden medan andra saker kan man inte låta bli att rynka på näsan åt. Lärorikt på många sätt och vis.

Precis dammsugit hela lägenheten så nu skall samtliga spår från Savannah och Bailey vara bortblåsta. Eller ja, finns väl en massa strån som flyr runt i rummet då den dånade dammsugaren drar fram men mestadelen är i alla fall väck! Märks att jag inte är van vid att ha djur. Tycker inte om att ha en massa päls överallt, tycker inte om döda hårstån överhuvudtaget. Helt plötsligt förstår jag min mor som under hela min barndom har hållt fast vid att vi inte ska ha någon hund eller katt - trots allt tjat!

Kvällen skall spenderas med Johanna och Martin. Var tänkt att bli grillning på Tufvanängen med ett större gäng men blir nu istället grillning utanför oss i en mindre skara. Ska nog bli trevligt det också. Första grillningen i år för min del så ska bli mumma!


Grillning på Slottsängen 2008

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh slö du är hjärtat ;) man måste ju grilla. det är ju skithärligt =)

2009-04-22 @ 21:54:41
Postat av: Camilla

Läs vad jag har skrivit Josse lilla (för antar att det är du) - jag grillade ju igår! Slö? Snarare så att jag har haft mkt annat för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback