Glad påsk!

Då var det här - detta efterlängtade, underbara, fantastiska påsklov (eller ja, några icke-pluggande dagar). Befinner mig just nu i Blekinge. Kände mig rastlös i ettan i Nättraby och bestämde mig för att bege mig hemhem istället. Här är dock ingen hemma, så vad jag gör här vet jag egentligen inte. Men på något vis känns det ändå väldigt bra att befinna sig mellan dessa fyra väggar i Ronneby, strosa omkring och bara njuta av att vara hemma en liten stund. Det har verkligen inte skett ofta på sista tiden. Var hemma en natt för några månader sedan och någon timme för ett antal veckor sedan. Det är det enda sedan nyårsafton! Jag har verkligen varit dålig på att vara en god familjemedlem de senaste månaderna. 

Om någon timme blir det fika med Josse i stan. Ska bli trevligt - lite snack tjejer emellan. Imorgon ska jag åter igen till Ronneby för att fira påsk med familjen och farmor och farfar. På lördagen bär det av mot Backaryd för att fira påsk med mormor och morfar. Påskbord för hela slanten. Uää.. Ingen fantast av sådan mat! Men ska bli trevligt att umgås med alla nära och kära.

Sammanfattningsvis är läget bra för närvarande. Lite funderingar karriärsmässigt. Vad ska det egentligen bli av mig i sommar? Lite funderingar kring livet. Jag orkar inte bråka men samtidigt står jag för mina beslut. Nu ska jag bara njuta av min ledighet tillsammans med de jag tycker om och förhoppningsvis skall en piggare Camilla återvända till Växjö på måndag.

Glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback