Förträngarfasen.

Måndagen är återigen här och kämpar fortfarande med att förtränga lördagens lilla incident. Jo Malin, du har nog rätt. Att redan i april säga att årets klant är utnämd måste vara lite av en bedrift - för inte kan det vara någon som hinner slå det här innan 31 december når oss. Det sägs att ett gott skratt förlänger livet och i sådana fall finns det många som har mig för att tacka att de får leva ett par år extra. Jag är en klantmästare helt enkelt. Dock är jag lite nöjd över att jag nu har ett klockrent svar på frågan "Det mest pinsamma du har gjort?".

Helgen i övrigt har varit bra. Firade lillebror i lördags med familjen och farmor och farfar. På kvällen blev det fest i Nättraby och sedan blev det en liten utgång och en relativt tidig hemgång. Lagom och trevligt! Lämnade perrongen i Karlskrona i morse, plockade upp Johanna på tågstationen i Växjö och vi begav oss vidare mot Värnamo där vi har spenderat dagen med att plugga hemma hos Marcus. Miljöombyte är nyttigt. All tid utanför bibliotekets väggar känns som himmelriket. Landade i Växjö igen vid sju-tiden, lagom trötta tog vi oss bort till Maido för inköp av sushi. Mums! Imorgon blir det plugg på hemmaplan och sedan biljettsläpp till examensbanketten. Full rulle - som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Michaela Modig

Vad gjorde du???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback