:)

Har varit en väldigt bra dag idag. Känner mig uppåt, pigg och energisk och att kvällen skall avslutas med ett dubbelavsnitt med Desperata hemmafruarna gör knappast dagen sämre. Förmiddagen spenderades på hemmaplan med kandidatuppsats-plugg tillsammans med Johanna och Marcus. Var med om en märklig intervju runt lunchtid, storhandlade sedan på Citygross med Johanna och Lovisa, lurade med mig Lovisa till sushi-restaurangen (hon var väldigt tveksam till detta men kom att älska sushi!) där vi åt gott och hade kusinsnack. Tog sedan bussen hem till lägenheten, när jag precis kom innanför dörren ringde Sarah och frågade om vi skulle gå en runda. Så nu är jag nyss hemkommen från en promenix runt sjön som innehållit mycket prat och funderingar kring vad som egentligen har hänt de senaste åren.

Jag är nöjd. Jag är glad. Kanske till och med lite lycklig. Om än för stunden så tänker jag unna mig själv att faktiskt bara få vara det.

P.s. Lyckopengar man hittar på gatan måste göra susen! D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback