Bitter.

Sol, vin, ljumma sommarkvällsvindar, skratt, berusning, grillning på Tufvanängen. Så ser nog de flestas kväll ut (förutom det där med Tufvanängen där endast Campusstudenter befinner sig). Men inte jag. Jag ska istället sitta instängd på en bank till klockan 21.00 och sedan bege mig till Ikanolägenheten vid Älmhults torg. Alldeles ensam. Men jag är inte bitter. Inte det minsta. Eller jo kanske lite. Eller snarare oändligt. Försöker tänka på att pengarna är bra att ha inför kommande svälttider, men det är svårt att riktigt känna någon motivation till jobb när solen står högt på en klarblå himmel och alla bara pratar om grillning och fest i det gröna. Ni kan ju tänka lite extra på mig ikväll och mms:a över en bild eller två så jag får känna mig lite delakig.

Biljettsläpp till Allkåren idag. Det närmar sig med stormsteg och jag bara längtar!


Ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback