Bloggnörd

Tenta imorgon. Känner verkligen att jag borde se över mina anteckningar MINST en gång till. Är dock högst omotiverad. Orkar inte mer. Energin har tagit slut. Finns annat man kan göra, exempelvis läsa bloggar. Är en riktig blogg-nörd när man tänker efter. Inte bara bloggar jag ganska kontinuerligt, jag läser väldigt många bloggar också. Tänk om alla helt plötsligt skulle börja blogg-strejka, undrar vad jag skulle fylla ut mitt liv med då.. (Kanske hade jag då tentapluggat bättre)

Ändå läser jag faktiskt bara bloggar som skrivs av sådana som jag känner och inte exempelvis Blondinbella, vilken Malin tycker är ett måste. Tydligen är det väldigt pinsamt att inte veta vad Blondinbellas pojkvän heter. Han heter Nils för er få som inte visste det, det blev jag upplyst om på förra måndagsmiddagen. Jag får väl vara pinsamt ute, Blondinbellas liv intresserar mig inte ändå. Ikväll går Berny på tv, klockan 22.00 på svt1, författaren till "vingklippt ängel". Hennes blogg läser jag dock emellanåt, en av de få som jag inte känner ett dugg. Hennes kaos är spännande att ta del av på något hemskt sätt. Det intresserar mig betydligt mer än Blondinbellas modeliv i Stockholm. Hur som helst ska jag verkligen försöka att se dokumentären om Berny ikväll, trots att jag egentligen borde sova då för att orka med morgondagen.. Jaja, ni kan väl hålla ett par extra tummar för mig imorgon istället!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lycka till i morgon, lovar att jag ska hålla alla tummar och fingrar jag har för din och Johannas skull!

Det kommer säkert gå lysande!! :)

2008-09-29 @ 20:42:20
Postat av: Camilla

Haha, det är bra.. Lär behövas! :)

Postat av: Turid

Önskar dig alla lycka inför morgondagens tenta, kommer säkert att gå hur bra som helst!

Kram

2008-09-29 @ 20:52:48
URL: http://turid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback