Tillbaka i min egna lilla värld..

Tillbaka i Växjö igen. Förhoppningsvis lite starkare än tidigare. Sömnen är fortfarande inte riktigt som den ska utan sover oroligt och är konstant stressad i drömmarna. Inte konstigt att jag är helt slut när klockan ringer på morgonen. I natt har jag exempelvis blivit bestulen på min plånbok och panikartat ringt runt och spärrat alla mina kort samt gång på gång utropat "Har ni hittat mina pengar?!". Jag har även varit ute och kört på vägar (som snarare såg ut som isbanor) i väldigt snöfall där både jag och mamma (som också var med i bilen) var helt säkra på att överlevnad inte var att räkna med. Så lite seg är jag idag efter sådana äventyr. Kanske inte ska skylla allt på drömmarna i och för sig, att jag gick upp 5.15 i morse kan också ha spelat en avgörande roll. 

Jag vet, jag bara klagar... nu ska jag se till att detta blir en produktiv dag så jag ikväll kommer kunna somna (tidigt) med gott samvete..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback