Tankar om absolut ingenting..

Tisdag idag. Insåg precis att vi inte har gått mer än 7 dagar i skolan och redan känns sommarlovet väääldigt långt borta. Vardagen har verkligen kommit tillbaka med full kraft och dagarna spenderas med redovisningsböcker upptryckta i ansiktet på bibblan (okej, ska kanske inte överdriva men 50% av tiden vi spenderar på bibblan så läser vi faktiskt. Nästan i alla fall.) samt i föreläsningssalar. Det enda som inte riktigt är som förr är att "vår" rad i föreläsningssalen har minskat drastiskt. Faktum är att hela klassen har minskat och vi får inte längre ha föreläsningar i "jättesalarna". Malin, Emelie, Lina, Anna och Martin som tidigare alltid satt på samma rad som oss har nu lämnat oss för att läsa annat. Känns allt lite tomt och märkligt.

Jaha, det här var vad jag hade för funderingar en tisdagseftermiddag som denna. Allt för att slippa att ta fram mina ekonomiböcker - såklart! I övrigt skall vi inte se om vi kan få till en optimal plan för helgen där jag kan fixa in allt och alla jag vill hinna med (nästan i alla fall). Lite fest kan vi i alla fall räkna med i helgen! :) 

 

Kommentarer
Postat av: Anna

usch ja visst är det tomt utan er alla. vi får ordna lite samläsning i bibblan eller ngt

2008-09-09 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback