Måndag.

Jobbhelgen är äntligen över och jag är nu på plats i Växjö igen. Nu väntar istället en hektisk tentavecka då jag kommer att tillbringa otaliga timmar på bibblan. Hade tänkt stänga in mig i min lilla lägenhet idag och plugga på egen hand - vilken osis, kom på att vi har seminarie idag och ännu inte förberett allt. Just nu är det tvätt som står på schemat. Efter det blir det då förberedelser inför seminariet, lunch, grillning på seminarie, lite plugg och sedan måndagsmiddag hos Malin ikväll. Jag måste leva världens roligaste liv. Hrm! Fast måndagsmiddagen är kul. Så ingen missförstår mig nu. Blev lite syftningsfel.

Längtar bara till tisdageftermiddag nu då tentan kommer att vara över. Eller nej förresten, längtar till helgen efter tentan då jag äntligen kommer få lite ledighet!

Helt plötsligt var du där och allt kom tillbaka som en blixt från klar himmel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback