Helg = jobb

"Äntligen helg", är det säkert många som tänker. Själv skall jag strax bege mig mot Älmhult och jobba på Ikano hela helgen. Är helt slut i kroppen så hur jag skall klara av att jobba ända till klockan nio ikväll är för mig en gåta. Men det får väl gå! Mellan jobbandet skall jag försöka att plugga lite. Finns egentligen inte så mycket annat att göra när man är ensam i Älmhult en fredag- respektive lördagkväll. 

Visst låter det som om jag kommer att få en toppenhelg?! Ska hur som helst ändå bli ganska skönt att komma bort från Växjö en helg..
 



  

Kommentarer
Postat av: Zarinah

Hoppas du får en bra helg ändå =)



Min chef lyckades övertala mig att jobba imorrn med att låta mig slippa kassan och få extra pengar... Och det kunde jag ju inte tacka nej till, fastän jag legat hela veckan i feber.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback