En students vardag

Måndagsmiddag om en liten stund. Sitter just nu här för att fördriva tiden. Undrar vad den där Jooeeehanna har kokat ihop för något till oss ikväll. Hm, mystiken tätnar. Min tur att diska idag. Suck! Andra planer för kvällen är att vi skall bege oss upp till Ica för att panta flaskor (Malins påhitt). Man skall vara rädd om miljön (vi får mer plats i våra skåp plus att det blir lite extra mynt i plånboken. Vi är faktiskt studenter OCH ekonomer!) I övrigt har dagen spenderats på bibblan. Spännande värre. Roligare att prata. På något sätt är det ändå väldigt anstängande att sitta på ett bibliotek i flera timmar. Gäspningarna blir flera. Eller beror det på boken kanske? Skratta kan man i alla fall göra mycket i ett bibliotek. I alla fall i rätt sällskap. Det är bra. Bra mycket bättre än att sitta här hemma.

Planerna för helgen är inte klara. Blir det en helg med kalas på Campus (eftersom det inte hände speciellt mycket här denna helgen) eller skall jag bege mig hemåt för en sväng till Kallekrona? Allt och inget känns lockande. Vill så mycket att jag till slut inte vet vad jag vill.. Förvirrad. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback