En students spännande liv

Seminariet gick bra. Vi blev inte alls så grillade som vi kanske hade trott. Tydligen var vårt arbete ändå helt okej vilket kändes som en lättnad. Nu är det glömt - dags att fokusera på tentaplugget. Går dock inget vidare. Är trött i huvudet. Har fixat lite här hemma istället. Har bland annat bäddat med mitt nya påslakan som jag köpte på IKEA i helgen (nytvättade dessutom!). Förra hösten var det tema grått och svart här i lägenheten. Känns trist i år! Vill inte lägga ut för mycket pengar på att köpa nytt då det är tänkt att jag skall flytta härifrån om ett antal månader. Nya påslakan gav dock en ganska bra färgklick till det övriga gråa och trista. 

Jaha, det var väl allt jag hade att säga. Ska se om jag kanske kan plugga liiiite till i alla fall. Eller kanske skall ta tag i disken istället? Högst spännande liv.. Tredje inlägget idag dessutom.


Kommentarer
Postat av: Josse.

Hehe ja det var faktiskt det. Bättre än jag trott. så idag har jag fått lite gjort faktiskt=) känns skönt..

Hoppas ni har trevligt på måndagsmiddagen ikväll babe;)

Pusssss

Postat av: sarah

Det där påslakanet ser riktigt mysigt ut att sova i=) Usch tentaplugg är inget vidare, jag håller också på med det nu & har verkligen varit omotiverad till tusen idag. Vi får hoppas att det går bättre för oss imon=)kramis

2008-09-22 @ 19:30:30
URL: http://sarahlaner.blogg.se/
Postat av: Malin

det företaget var en bluff..man skulle sälja dammsugare och man fick köpa alla tillbehören själv för egna pengar plus bensinen. Men om man lyckades sälja någonting då gick pengarna till den högsta chefen. Man fick inte pengarna som man hade hoppats på...och det är väl inte så kul??

2008-09-24 @ 08:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback