Då var vi igång igen..

Måndagen den 1 september. Sommaren har lämnat oss och hösten har nu anlänt. Skolan har börjat och vardagen har gjort intrång i mitt liv igen. Tog precis en promenix runt Växjösjön och om en stund ska jag bege mig till Malin för måndagsmiddag. Rutinerna börjar sakta men säkert komma tillbaka och helt plötsligt känns sommarlovet sååå långt borta. Har det verkligen gått en hel sommar sedan sist?

Promenixen gjorde i alla fall sitt. Fick rensa tankarna (väldigt många sådana just nu) och det kanske inte är så hemskt trots allt att komma tillbaka ändå. Jag gillar ju trots allt det här. Studentlivet. Folket. Skratten. Festerna. Egentligen är det inte mycket jag vill byta bort (om jag veeerligen känner efter men är svårt när man spenderat en hel sommar här som endast har bestått av jobb).

Förvirring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback