Vad har jag gett mig in på?

Redovisningsekonomi är nog ingenting för mig. Vad har jag egentligen gett mig in på? Känns som om vi står och stampar på samma ställe (även om vi kommit något längre idag), och missförstå mig inte - vi är faktiskt effektiva och rätt duktiga och det är ytterst lite vi pratar om annat än plugg. Ändå kommer vi inte framåt, vi har fortfarande inte hittat felet och uppgiften börjar kännas allt mer oövervinnerlig. Bokslutsdispositioner, periodiseringsfonder, skatter, noter, schablonräntor... jag spyr snart på alltihop! Bara några ynka veckor kvar till tentan och jag har fortfarande knappt öppnat någon av böckerna än trots att jag pluggar jämt och ständigt. Suck....

Den lilla energi jag har kvar ikväll skall nu förbrännas på ett step-pass tillsammans med Johanna och Jossan. Förhoppningen är att jag ska få in något mer steg än vad jag gjorde sist, även om även detta känns näst intill omöjligt. Men strunt samma, det är ju kul i alla fall och om man dessutom får andra att skratta åt något är väl det knappast något minus. 

Nähä, dags att plocka fram träningskläderna..  

Kommentarer
Postat av: malin

du har valt det själv!

Postat av: Camilla

haha, o det hjälper ju mkt! :P

2008-10-15 @ 19:59:19
URL: http://camiiiilla.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du klarade stepen idag då klarar du redovisningssaken i morgon.....övning ger ju tydligen färdighet :)

2008-10-15 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback