Depp.

Varför kan inte jag vara nöjd med att jobba på Ica hela livet som alla andra? Eller varför kan jag åtminstone inte nöja mig med att gå en något enklare utbildning än den här? Höstdepp. Blir knappast bättre av att allt känns svårare än svårast. Nu väntas jobb hela helgen dessutom. Det innebär att jag inte hinner plugga i helgen, vilket egentligen vore det optimala trots att jag inte har gjort annat den senaste veckan.

Lunchen snart slut. Dags att ta tag i datalabben och be till gud för att vi åtminstone skall kunna få den rätt och inlämnad innan dagens slut. 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Inget fel på ica, själv tycker jag att det kan va riktigt trevligt att sitta i kassan och småprata lite med mina tant vänner :)

2008-10-16 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback