21-års-och-11-månaders-dag

Torsdag. Pluggat på förmiddagen. Ska på en snabbvisit i stan med Johanna och Malin om en stund. Efter det väntar föreläsning och sedan är det väl kväll igen antar jag. Dagarna går fort. Imorgon är det hemfärd till Ronneby som gäller, igen! Lördagskvällen kommer att bestå av fest i Karlskrona - närmare bestämt inflyttningsfest hos Josse där samtliga av mina favoriter kommer att närvara - me like!

I övrigt är det idag exakt en månad till jag fyller år. Börjar bli så pass gammal att jag helst inte vill bli äldre. Men man blir väl aldrig äldre än tjugoett i sinnet, eller hur var det? Tror att jag själv fastnade någonstans vid tolv, i alla fall ibland. Hur som helst - ett stort grattis till mig på min 21-års-och-11-månader-dag (det gäller att finna det lilla i vardagen)!

Lite bilder från förra helgen gallej i Karlskrona..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin bild (or not) :P Ikväll ska man väl vara mer redo på att gå ut iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback