Tisdag.

Ännu en dag har passerat. Har som vanligt inte så mycket att skriva. Den ena dagen blir bara alltmer lik den andra. Även denna dag har givetvis bestått av plugg. Vi har nu lyckats få balans mellan resultat- och balansräkningen för år 2006 men ännu inte för år 2007. Dock har vi inte längre ett minusresultat - förhoppningsvis är vi nu ett steg närmare lösningen. (Jag förstår om ni tycker att detta är fruktansvärt ointressant men ni får skylla er själva som läser min blogg, vad väntar ni er av en hårt arbetande (hrm) ekonomistudent?). Har även tagit oss igenom en föreläsning om koncernredovisning (börjar undrar vad det är för utbildning jag egentligen har valt) samt promenixat med Sarah runt sjön.

Kvällen kommer bestå av tv-tittande antar jag. Vet att jag egentligen borde ta tag i städningen. Jag borde åtminstone packa upp (lika med slänga allt i tvättkorgen) min väska från helgen som fortfarande står ouppackad innanför dörren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback