Märklig känsla.

Det här känns skumt. Jag har ingenting att göra. En ytterst märklig känsla. Ska jag börja läsa? Men det ordinerade ju föreläsaren starkt att vi inte borde gärna än. Ska jag skumläsa FARSRS? Nja, verkar bara dumt. Ska jag städa? Här är ju redan rent. Promenixa? Det regnar. Diska då? Suck, är ju redan gjort.

Vid tolv blir det i alla fall en tripp ut till.. ja, vad området utanför stan nu heter. Bilprovningen med Malins bil och sedan vidare mot Jysk. Ikväll blir det "måndagsmiddag" hos Johanna. Lite packning skall jag nog också hinna med. Sedan var även denna dagen tillända... Imorgon bär det av mot sydligare breddgrader - mot Ronneby! Inte träffat familjen något alls sedan skolan satte fart så skall bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback