Kontrakten påskrivna.

Lägenhetskontrakten är nu påskrivna. Imorgon är det dags att säga upp den nuvarande lägenheten. Kommer att kännas konstigt. Ska jag lämna mitt lilla (med stor betoning på lilla) hem, min egna lilla skokartong. Jag har ändå trivts ganska bra här. Det är inte så stora ytor att städa. Det är bra! Har haft många roliga fester, inga grannar som klagar. Har dock fortfarande inte besökt min granne "Teleborgs slott" ännu, trots att jag nu har bott här i över två år. Borde kanske försöka att göra det innan det är dags för flytt.  

I övrigt har det inte blivit mycket gjort idag. Det underbara vädret gjorde väl sitt och därmed ville man inte spendera dagen i bibblan precis. Föreläsning på förmiddagen, stan innan kontraktskrivningen då det inhandlades lite kläder, ica för att handla det sista inför måndagsmiddagen och ikväll kommer alltså knäppisarna hit på middag. Borde kanske städa innan, packa upp allt från väskan och så vidare.

Hur det är med förvirringen? Den måste väl ändå ha nått sin spets nu..... Några nya höjder önskar jag då inte att nå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback