Gårdagens utgång

Utgång igår. Det känns idag. Inte för att jag sitter lutad över toalettstolen eller att huvudet känns som att det ska sprängas. Nej inget sådant (inte nu när jag tagit en huvudvärkstablett i alla fall), är bara lite allmänt seg. Tequila är fortfarande inget bra. Skulle väl bara prova igår och för att se om det fortfarande gav samma effekt antar jag. Det gjorde det. Skulle egentligen behöva tentaplugga idag, men det lär väl inte hända än på ett tag. Tenta på torsdag och jag har inte koll på någonting överhuvudtaget. Illa. Mycket illa. Dagen kommer alltså bestå av att vara allmänt seg. Hoppas på att kunna plugga efter klockan tre någon gång. Kvällen skall förhoppningsvis spenderas med något kul tillsammans med Malin och Johanna.


Haha, mycket snyggt! ;)

Johanna, jag och Lina

Stjärnorna

Sötaste paret! :)

Johanna och värdinnan Lina

Ellen

Johanna lekte frisör innan förfesten och helt plötsligt hade jag inte bara guldigt hår utan även lockigt
 - snacka om guldlock!

Kommentarer
Postat av: JOsse

Hehe faaan vad fin du var i de håret hjärtat lilla;) skit snyggt babe;) pusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback