Förvirring

Vet varken ut eller in. Vet inte vem jag är och vet inte vem jag har blivit. Vet inte hur framtiden ser ut, hur nuet fungerar eller hur det tidigare har varit. Vet inte vilka de som finns omkring mig är och vet inte vilka som kommer att förbli där. Jag är är minst sagt förvirrad. Känner mig nog mer förvirrad än någonsin. Känns jobbigt. Jag vill veta. Vill veta vad som är det optimala valet och vad de olika alternativen leder till. Eller har jag ens något val? Kanske finns det bara en enda väg att välja?

Helgen har i alla fall varit trevlig, skall bege mig till Växjö om några timmar. Där lär det väl regna minst lika mycket som här antar jag. Utekvällen igårkväll var underhållande (även om jag nog mest var vimsig) och jag lyckades med mitt uppdrag - att fylla Josse! Stackarn mådde nog lite dåligt i morse så det blev frukost på sängen. Men en trevlig afton var det i alla fall och vi lyckades till och med få ihop Josses nya hemmabiopaket, vi kanske inte installerade det ordentligt men det kom i alla fall lite ljud.

Nähä. Växjö nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback