Flytt på G

Från och med årsskiftet kommer jag inte längre vara Campusbo, vi fick lägenheten på Teleborg så nu bär det av mot nya äventyr. Nytt år, ny start, ut med det gamla och in med det nya! Lyckan var total igår. Ni är alltså varmt välkomna på inflyttningsfest någon gång år 2009 när vi kommit i ordning lite. :)

I övrigt befinner jag mig i Ronneby nu. Familjen har begett sig upp mot Växjö, känns lite avig. Hälsade på farmor och farfar igår. På kvällen hyrde jag och lillebror Simon en film (en rätt dålig sådan visade det sig) och åt ostbågar (eller bollar var det kanske). Nyss hemkommen från en liten shoppingtur med Brattan och ikväll bär det av mot Karlskrona för att hälsa på Josse och även ta en liten utgång. Är alltså ganska så fullt upp här ändå.

Nu ska jag placera mig i soffan med en ikea-katalog och kanske en liten kanelbulle (det är ju trots allt kanelbullens dag).


Kommentarer
Postat av: josse

Hehe yes ska försöka hjärtat;) hihi.. pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback