Coffee?

- I just thought oh what a lovely girl, can I buy you a coffee?
- No I don´t think so (hjälp någon!).
- Why not? Please, just one coffee and talk to a handsome and nice guy?
- No I have a boyfriend! (Perfekt utväg!)


Är det normalt att springa ifatt en främling utanför skolan mitt på ljusa dagen och fråga om man skall ta en fika? Jag är så svensk som man kan bli, går direkt in i försvarsställning (i alla fall i nyktert tillstånd) "Prata inte med mig, du är främling, jag känner inte dig!". Märklig situation i alla fall. Nu ska jag plugga lite på hemmaplan innan det är dags för måndagsmiddag hos Jooeee.


(Jaja, ursäkta fruktansvärt dålig engelska..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tror inte det är normalt;) verkar inte så iallafall;) haha.. pusss baby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback