Bilprovningen

Bilprovningen var verkligen spännande. Har aldrig varit med på sådant förr. Jag, Malin, Johanna och Jossan följde allt Lars (hette han så?) gjorde med uppriktigt intresse. Bilen skjutsades upp och sedan ned igen. Spännande värre. Nästan så att jag och Johanna skulle skaffa oss en bil bara för att få besöka stället igen! Inte för att Lars var speciellt het.. Efter det fortsatte vår "roadtripp" mot Kupan, Jysk, Skokanonen samt Växjös kemtvätt. Inte så intressant? Det gäller att hitta spänningen i vardagen!

I övrigt sitter jag nu och äter godis. Illa, jag vet! Blev frestad när Johanna och Malin skulle köpa. Dessutom är jag lite sur och därmed behöver något att trösta mig med. Anton är på väg mot Italien. Jag är inte det minsta avundsjuk - såklart! Vem vill åka söderut när man kan befinna sig i Växjö. Solen tittar fram här också, i alla fall lite bakom regnmolnen. Jo, det har faktiskt inträffat två gånger idag tror jag faktiskt. Nej nu ska jag lägga ifrån mig godiset. Måste vara hungrig till klockan halv sju då det väntas mat på PG-vejdes.

Tankarna försvann någon annanstans... måste försöka att slå bort dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback