Balans = Lycka

Radera föregående inlägg ur minnet. Ytterst få kan förstå den lycka jag och Johanna delar just nu. Vi har balans - äntligen har vi balans - det vi har kämpat med hela veckan! En tung sten föll från hjärtat och nu struntar jag nästan i hur resten av arbetet går. Vaddå, vi har ju trots allt balans?! Datalabben är dessutom så gott som klar. Bara några frågor som vi inte riktigt orkade slutföra. Sedan har vi visserligen den tyngsta biten - att klara tentan, speciellt med tanke på att jag inte har börjat läsa ännu. Men vem bryr sig - vi har ju faktiskt balans!

Ikväll är det tvätt, städning, packning, bokning av biljetter m.m. som gäller. Här skall fixas inför den stundande helgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår er lycka. Det är så skönt när man ser att det är lika belopp.

2008-10-16 @ 18:00:47
Postat av: Camilla

haha, vem är det som är så förstående? ;)

Postat av: Jossan

Haha jag sa ju det :)Stepen igår och balans idag...:) allt började med att vi va duktiga igår och du klarade ni det :D

2008-10-16 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback