Äntligen är helgen förbi!

Hem ljuva hem. Helgen är äntligen över. Jo, det är faktiskt så jag känner. Skönt att bara vara tillbaka. Nu väntar en hel vecka med.. hrm.. tentaplugg! Nä, ingen ledighet här inte. Men helgen har visserligen inte varit jättetung. Gillar ändå att jobba, i alla fall under korta perioder, på Ikano. Visserligen har dagens jobb kanske inte varit så givande. Har spenderat dagen med att lägga in mailadresser på hundratals ikea-konton. Man känner sig ungefär som en robot. I övrigt har mattjuvjakten löst sig, alla är glada och nöjda (utom tjuven), vi har fått höra om en hel drös med märkliga efternamn (vad sägs om Gyllenbögel?) och jag har lärt mig en läxa att fortsättningsvis ta med mig en rulle toapapper när jag tänkt bosätta mig i Älmhult då det tydligen kan vara brist på det där.

Jaha, veckan i övrigt kommer alltså bestå av tentaplugg och casearbete. Inte nu på torsdag men nästa - DÅ (på eftermiddagen) väntas äntligen lite ledighet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback