Blogga?

Nyss hemkommen från en promenix med Sarah. Skönt med lite luft och dessutom lite ljus. Jo det är sant, solen lyste faktiskt till och med i Växjö! Sitter just nu och vilar lite. Ska snart iväg på måndagsmiddag hos Johanna.

Hade en liten diskussion om hur mycket man egentligen lämnar ut här på bloggen. Att jag är lite av en bloggoholic är väl kanske ingen direkt nyhet. Mår bra av att skriva av mig. Inte för att andra ska läsa det, utan för att jag själv ska få ut lite ur mig. Sen är det möjligt att jag lämnar ut lite för mycket. Berättar vitt och brett om allt möjligt som egentligen är privat (även om jag givetvis försöker linda in vissa saker så inga obehöriga ska förstå). Resonerar kanske som så att mitt liv är rätt tråkigt som inga obehöriga lär vara intresserade av. De få som läser lär definitivt vara de närmaste, vilka skulle annars kunna vara intresserade av en studerande och  blekingsk smålänning som slagit sig till ro på Campus i Växjö?  Det är möjligt att det är fel av mig att tänka så, särskilt med tanke på att jag hänger ut andra än mig själv här. Känner ni att ni inte vill bli nämnda är det givetvis helt okej. Själv kommer jag att forsätta skriva så länge jag känner att jag tycker att det är kul.
 
Tv-soffan nästa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback