En dag då allt har gått fel..

Det här var tänkt att bli en dag i effektivitetens tecken på biblioteket. Så blev dock inte fallet. När jag vaknade i morse mådde jag allt annat än bra. Blev en dag på hemmaplan med boken i knät och tankarna någon annanstans. Skulle bli step ikväll men det blev det inte heller. Visade sig att stepen blivit inställd på grund av sjukdom. Suck! Tog en promenx med Johanna i alla fall så jag kom utanför lägenheten ett tag och fick träffa en levande människa.

Nåväl, dagen blev kanske inte alls som jag hade tänkt mig men kanske behövde ta igen mig lite också. Ska nu ha en myskväll med enbart mig själv som sällskap (även om jag nog hade föredragit ett riktigt sällskap).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback