Läget i Ronneby.

Söndag hemma i Ronneby. Solen skiner på en klarblå himmel. Funderar på att gå en runda, hade verkligen behövt det för att rensa tankarna lite. Mycket i huvudet. Helgen hemma har kanske inte direkt varit lugn. Då mamma inte är hundra har jag storhandlat (och då menar jag verkligen STORhandlat), lekt taxi åt smågrabbarna och skjutsat dem vart hän de önskat samt gjort andra typiska mamma-uppgifter. Igårkväll var det lite fest i Nättraby. Jag var nykter (den enda som var det), ändå slutade det med att jag inte mådde så bra. Vågade inte köra hem (eller fick snarare inte) och delade därför säng med Josse och Jim i natt. Mysigt värre, haha!

Nähä, kanske skulle ta mig i kragen och gå ut och ta lite luft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback