Inte så mycket "Camilla"..

Jag önskar verkligen att jag vore en lugn, harmonisk och jordnära person som skulle kunna uppskatta yoga. Så är dock inte fallet. Är som en uppskruvad duracellkanin som hade svårt med det otroligt lugna tempot. Mitt under avslappningen då vi skulle fokusera på våra andningar och gå innåt kom jag på mig själv med att fundera på vad jag ska göra imorgon, om jag ska åka hem i helgen och i sådana fall vilken dag, vad jag ska laga för mat på nästa måndagsmiddag, hur långt det var kvar till nästa gång jag ska jobba, vad jag ska köpa för julklappar o.s.v.

Visst var det mysigt med ett nedsläckt rum och tända ljus men nej, yoga är nog ingenting för mig. Imorgon blir det step istället - lite mer "jag" även om jag säkerligen ser ut som en första klassens amatör när jag hoppar på den där stepbrädan.

Har jag verkligen lyckats skriva tre inlägg om yoga idag? Hjälp, jag har inget liv...


Kommentarer
Postat av: Josse

Haha du är ju sööt hjärtat;) love you.

Postat av: Jossan

Haha, jag kan nog hålla med dig. Jag kunde inte sitta still, när huvudet skulle va still, snurrade jag av nyfikenhet. Balansen fanns inte och jag vet faktiskt inte vad jag har tränat för kroppsdelar!!

Så step är nog mer min grej också, dock boxen bäst och mest givande tycker jag nog!

2008-11-18 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback