Back.

Tillbaka i Växjö igen (vart tog helgen vägen?). Funderar på att ta en cykeltur till Willys men samtidigt bävar jag inför att gå ut i kylan. Har det bättre här inne, framför tv:n under en filt.

Helgen har varit bra. Eller nej, den har varit bättre än bra - den har varit bäst. Precis lagom. Befunnit mig i Lund där schemat har bestått av lite shopping, promenader (en mkt lång sådan!), uppsättning av gardiner och kökslampa (inte det lättaste), matlagning och filmtittande. Imorgon är det dags för ny kurs och nya tag - en juridikkurs kommer härnäst. Men det är som sagt först imorgon, den här dagen skall spenderas med att ta det lugnt samt laga måndagsmiddag till mina stjärnor ikväll.

Nästa helg blir det födelsedagsfirande - av mig faktist! Liten har blivit stor och ska nu fylla 22 år. Högst på önskelistan står... hm... antirynkcreme? Nja, vet inte vad jag önskar mig men verkar som om alla andra har rett ut det ändå för det är då inte många som har frågat (eller så är det inte meningen att jag ska få några presenter, har kanske blivit för gammal).
 
Soffan nästa - handlingen får vänta liiiiiiite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback