Vad gör jag uppe nu?

Ja, det kan man verkligen fråga sig med tanke på gårdagen. Vaknade och kunde inte somna om. Kände efter om jag inte var lite hungrig. Vandrade upp till frysen. Tog ut en brödskiva. Hm. Ska frosta av frysen idag, mycket frost.. Sätter brödskivan under kranen och ska precis sätta på vattnet när jag plötsligt kommer på "Nej - vad gör jag?!". Som sagt, borde verkligen sova lite till..

Gårdagen med Fredagsfestivalen var helt.. ja.. kul hade jag i alla fall, enormt roligt! Blev lite mycket mer av allt än planerat. Drack jag verkligen tequila?! Diskuterade jag verkligen seminariet och kläduppgiften med en gruppmedlem? Propagerade jag och Malin för alla vi mötte att ansluta sig till gruppen "stolta nördar" på facebook? Vad var det för sms som skickades? Hur försvann vinflaskans innehåll utan att några glas fanns tillgängliga? Vart försvann Lina? Frågorna är många och svaren är lite tvekande. Lyssnade vi egentligen på så många band? Looptroupers (eller nåt) vet jag att vi diggade ett tag till i publikhavet, men några andra? Eller var det kareoketältet som var favoritplatsen större delen av kvällen? Härlig kväll var det i alla fall, bästa kvällen på mycket länge! Mina och Johannas skor var helt klart finast, och njae våra overaller var nog inte så tuffa i jämförelse med Idas och Emelies (men så är de från Karlskrona också där man tydligen får tusen olika märken).  

Kommer kanske bilder senare. Min kamera har övernattat hos Malin (tror jag i alla fall...) Ikväll väntas Grisfesten - med andra ord; ännu en helgalen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback