Ut med det gamla och in med det nya!

Jag blir många gånger väldigt märklig så här "dagen efter". I alla fall på förmiddagarna. En energi vaknar till liv. En vilja att förändra världen.. eller i alla fall mitt eget liv. Samma känsla infann sig idag på morgonen. Mitt "nya" liv började med en förändring av lägenheten. Fram med strykbrädet och strykjärnet långt innan jag själv ens tittat mig i spegeln eller än mindre tagit på mig några vettiga kläder - här ska vårgardinerna fram! Sängkläderna skulle bytas, vissa "höst-saker" skulle bort och våren in! Efter det var det dags att frosta av frysen. Slängde en väldig massa mat som ändå aldrig kommer bli uppäten. Ut med det gamla och in med det nya! Ja det gäller verkligen att passa på när orken finns där.. Även om denna ork förmodligen är ett sätt att hålla tankarna borta från vad som egentligen hände igår.. hrm!
 
Nu blir det en promenix med Lina och även lite handling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback