Tillbaka till tystnaden

Tillbaka igen på Campus. I normala fall brukar jag älska att bo ensam i min lilla lägenhet, brukar trivas bra med att rå om mig själv och brukar faktiskt njuta av tystanden. Efter en helg hemma hos familjen där stim och stoj är en del av vardagen blir dock tystnaden här i min lilla lägenhet främmande och otäck. För att vänja mig tog jag en promenix med knäppisarna på Campus, lyssnar på musik samtidigt som jag tittar på tv samt ringer ett par telefonsamtal.  

Helgen har hur som helst varit bra. Har byggt ihop ett trädgårdsbord, byggt isär det igen och byggt ihop ett annat, kånkat och burit på sängar (och våningsängar) som ska flyttas om på Aspan, shoppat med mor och skjutsat omkring lillebror. Jag och Josse skulle ta en liten spontanutgång. Hällde i oss en massa på en timme, gick till busshållsplatsen för att sedan komma på att vi inte orkade (eller egentligen hade råd) att gå ut. Hem igen för att dricka lite till och ha kul ändå, men istället somnade vi i soffan. Haha! Så gick det med vår utekväll.. 

Idag har det varit kalas i Furuby - vi hälsar Lovisa medlem i 20+-föreningen. Nu går det bara utför - rejält utför!

image712 
SKÅL!
image710 
Ingen smickrande bild på varken mig eller Josse kanske är jag rädd - hehe! image711
Mmm.. Dooleys! :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Tack så mycket :)
Ja, Gossip Girl är grymt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback