Tillbaka till allvaret

Tillbaka på Campus. Efter en snabb cykeltur ut till CityGross vågar jag nästan påstå att kinderna börjar återfå en normalfärg, till skillnad från den lakanfärg jag hade hemma i Ronneby i morse. Är nog nästan återställd, bara lite skakis.

Jaha, nu var det dags för allvar igen. Frågan är om jag lyckats återhämta mig ordentligt under dessa dagar. Underbara dagar har det i alla fall varit - verkligen välbehövliga lediga dagar! Hann nog nästan med alla de personer jag ville träffa - känns skönt! :) Här är lite bilder från helgens kalas hemma i Ronneby - Lillebror har blivit vuxen och fyllt hela 18 år - det ni!

image673 
"Ja må han leva, ja må han leva..."
image674image677
Tårtorna
image676
image679
image678image675
Lillebrors födelsedagspresent från mig - en fattig student har inte råd att köpa en bil hur gärna hon än velat - istället blev det därför en spargris så Matte får spara ihop till en bil själv! :) image680
Jaha, då har familjen fått en alldeles egen väderkvarn - den här har Morfar gjort alldeles själv. Nog är den lite söt ändå.. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback