Suget...

På grund av sjukdom blev den traditionella måndagsmiddagen inställd. Att umgås med två sjuklingar lär ändå inte vara någon höjdare. Hehe! Därför blev det matlagning på hemmaplan idag istället. Kokades potatis (för ovanlighetens skull) här på Stallvägen och inte vilken potatis som helst utan svensk nypotatis! Mums!

Just nu är jag ofantligt godissugen (framförallt naturgodissugen!). Suget har nog aldrig varit så stort som idag. Var en god granne för en stund sedan och lånade ut kaffe till grannen Lina och då såg till min förfäran att regnet öste ner ordentligt. Med andra ord blir det inget godis ikväll, typiskt då jag verkligen hade varit i behov av lite tröstätande idag.

Kommentarer
Postat av: malin

fan va elakt å lägga upp en sån bild. jag som redan var super sugen på choklad...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback