Spänning..

Är det någon som vet vad det är? Det är nämligen precis vad jag längtar efter just nu. Riktig spänning. Nej jag menar inte att det ska bli spännande att se vad Carole ger oss för feedback på arbetet, nej jag menar inte vad som ska hända i nästa avsnitt av Desperate Housewives och jag menar inte heller att det ska bli spännande att påbörja ett nytt sommarjobb. Jag menar riktig spänning - spontanitet, äventyr, ökande puls och hisnanade känsla. Varför ingår det inte mer sådant i mitt liv?  

Nä jag vet, jag borde väl egentligen inte klaga. Livet är ju trots allt ganska bra just nu. Haft flera underbara dagar i solen, plugget går ännu inte på högvarv i den nya kursen och det mesta i livet går just nu att ta med en klackspark. Ändå kan jag inte låta bli att längta bort, bort till något annat.. Mycket vill ha mer - farligt, farligt, men ack så underbart! 

Doften - en hemlig doft som ger minnen - minnen om just spänning och äventyr. Som sagt; farligt, farligt..

  image706

Kommentarer
Postat av: josefina

Jag har inte så mycket spänning i mitt liv heller =)

Postat av: julia.

du missar väl inte vårens kulturella happening?

ta en närmare kik: http://julia.blogg.se/1210583248_evolution.html#comment

vill du göra någon glad, sänd då detta meddelande vidare!

2008-05-12 @ 17:57:00
URL: http://julia.blogg.se
Postat av: Josefina

Lite väl vältränade magar för min smak =)

2008-05-13 @ 06:02:09
URL: http://nyhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback