Seminarie och kortvisit i Ronneby

Seminarie om drygt 1,5 timme. Särskilt förberedd är jag definitivt inte och ändå är jag nog den som är bäst förberedd i min grupp. "Seminarie? Imorgon? Läsa boken? Var hittar jag den då?". Hm.. Förhoppningsvis är det inget överseriöst annars får jag nog skämmas idag.

Sent i eftermiddag bär jag och Malin av mot Blekinge där jag ska bli avsläppt bland studentbostäderna i Ronneby. Blir dock ingen lång visit utan återvänder till Växjö igen imorgon bitti. Så nu vet du det Mamma (för antar att du eventuellt läser det här), att jag kommer till Ronneby idag men hinner tyvärr inte göra något besök hos er.

Nähä. Kanske borde läsa klart boken vi har till seminariet idag ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback