Saknad? Börja leta!

Fredag. Ännu en arbets(?)vecka har passerat. Idag ska jag styra kosan mot sydligare breddgrader, nämligen Blekinge. I ärlighetens namn beror det på att jag inte har så mycket annat att göra (men om någon hemifrån skulle råka läsa det här beror det givetvis på att jag är utom mig av saknad till er!). 

Innan jag beger mig hem ska jag dock ta reda på dagens bensinpris på Preem Sandviksvägen samt lämna in "bensinmackuppgiften". Hur mina kära gruppmedlemmar kunde lämna över denna viktiga uppgift till mig, utan någon möjligthet att kontrollera mig, är en gåta. Ska påpekas att jag ett antal gånger gått vilse bland alla lärarrum och nu ska jag gå dit ensam. Puh, hur ska detta gå?! Saknas jag någon gång under dagen vet ni i alla fall var jag befinner mig; någonstans i labyrinterna på andra eller tredje våningen i skolan.
 
Nähä. Kanske ska ta tag i mitt liv. Här ska det städas, packas och duschas. Trevlig helg på er!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback