När ska oturen vända?

Boken "Vägar till full sysselsättning" är verkligen ingen hit, nog bland det tråkigaste jag har läst (eller ja, försökt läsa i alla fall). I normala fall brukar faktiskt politik intressera mig men när det kommer till figurer och märkliga ord som jag inte förstår mig på, lägger min hjärna av automatiskt - då vill jag inte ens försöka att förstå. Men jag måste, särskilt med tanke på att jag har hamnat i en grupp med fyra personer, varav en kommer vara sjuk hela veckan och jag är ganska säker på att ingen av de andra två har läst någoting. Många andra grupper består av sex personer och vi bara av tre nu. Suck - hur ska detta sluta?

För övrigt ska jag spendera två timmar i stan idag där jag ska räkna kunder. Särskilt roligt idag med tanke på att det ser ut att bli regn..

När ska oturen vända?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback